GTA V Hatalar ve çözümleri


gtav-hatalar-ve-cözümler

GTA V Hatalar ve çözümleri Destek Sayfası

GTA V alan ve karşılaştığı hatalardan dolayı oyunu açamayan veya oynayamayan kişiler için Oyundestektr ekibi olarak bu konuyla ilgili sizlere destek olacağız.


GTA V Hata çözümlerini kişiye özel olarak çözecek ve bu oyundaki sorunları teker teker ortadan kaldırmayı düşünüyoruz.
Bildirilen oyun hataları üzerinde çalışmalar yapılacak ve çözülemeyen sorunlar rockstargames şirketine bildirilerek bu konuyla ilgili gereken çözümlemeler yapılacaktır.

GTA V Hatalar ve çözümleri sayfamıza GTA V oyunu ile ilgili karşılaştığınız sorunlar,sorular,karşılaştığınız hatalar vb. her türlü problemi ayrıntılı olarak anlatın. En kısa zamanda Oyundestektr ekibimiz bu konuyla ilgili çözümlemeler sunarak sizlere geri dönüş sağlayacaktır.

Sorunlarınızı ve karşılaştığınız gta v hatalarını bu sayfaya hemen yorum yaparak bildirdiğiniz taktirde bu konuyla ilgili çözümlemeler üretip sorununuzu ortadan kaldıracağız.
gtav-hatalar-ve-cözümleri

Hadi hemen yorum yaparak GTA V hakkında karşılaştığın sorunu veya hatayı bildir.

Yorumlar

  1. Mehmet tükenmez23 Mart 2016 04:47

    Merhabalar oyuna giriş yaparken GTA V Launcher çalışmayı durdurdu hatası alıyorum bu konuda yardımcı olabilirmisiniz şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mehmet bey sorununuzun çözümü için özel konu oluşturdum burada ki linke tıklayarak çözüm sağlayabilirsiniz.

      http://oyundestektr.blogspot.com/2016/03/gta-v-launcher-calismayi-durdurdu-hatasi-cozum.html

      eğer sorununuz halen çözülmezse yorum yaparak tekrar bildirebilirsiniz.

      Sil
    2. Msi after burner kulaniyorsan kapatinca sorunun çözülür

      Sil
    3. Admin Bey Merhaba benim oyunumda Q basınca ve Araçtan Ateş Edince Bir Süre Sonra Oyundan Atıyor Beni Bunun Çözümü nedir ?

      Sil
  2. merhaba team failed to initialize please exit and try again gta 5

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hata bu şekilde mi geliyor ?

      resim link : http://i.hizliresim.com/m62yY8.png

      Sil
    2. http://i.hizliresim.com/m62yY8.png

      Bu şekilde gelen bir hatanın çözümü nedir ? Söylerseniz veya detayli anlatirsaniz iyi olur. Sinirden PC yi parcalicam...

      Sil
  3. Merhaba, Ben Ultra düşük mod yaması indirdim OPENIV İle Yükledim yamayı fakat şimdi oyuna girdiğim de Story mod yada online moda da giremiyorum girerken çalışmayı durdurdu diyor Ne yapabilirim acaba Hocam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ultra düşük mod yaması yeni gelen güncellenme ile çalışmayı durdurdu hatası almanız gayet normal ama şurada ki çözümlemeleri uygularsanız bu sorun ortadan kalkabilir

      http://oyundestektr.blogspot.com/2016/03/gta-v-launcher-calismayi-durdurdu-hatasi-cozum.html

      eğer halen düzelmezse konuyu ekibe yollayabiliriz.

      Sil
  4. Hocam Denedim , Bi oyunu Silip yüklemedim onuda yapamam 3 gün sürüyor inmesi Başka bir çözüm yolu yokmudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sorunun tespiti için yamayı incelememiz lazım büyük ihtimalle yamadan kaynaklı bir problemden dolayı oyun açılmıyor

      size bir şey sormak istiyorum yamayı kurduktan sonra mı böyle oldu yoksa önceden yama varken oyuna giriyormuydunuz ?

      Sil
  5. Yamayı kurduktan sonra böyle oldu , Orjinal oyun hata şu şekilde http://i.hizliresim.com/E8Pjb8.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyundan kaynaklı bir problem olsa çözülmesi kolay yamada dosya uyumsuzluğu nedeniyle bu hatayı alıyorsunuz büyük ihtimal appcras hatası çok zor hatalardan birisidir.

      Bunu deneyin ;

      Bilgisayarıma sağ tıklayın ;
      - Özellikleri açınız.
      - Denetim Masasına Giriş bölümünden "Gelişmiş Sistem Ayarlarını" Seç.
      - Açılan Pencereden "Gelişmiş" Butonuna daha sonra da "Performans" Grubunda ki "Ayarlar" ı seçin.
      - Açılan pencerden "Veri Yürütme Engellemesi" Bölümünden "Ekle" Butonu ile Appcrash hatasını veren Oyunun ve ya programın Exe'sini seçerek buraya ekleyin ve "Uygula" deyin.
      - Bu işlem bittikten sonra bilgisayarınızı Yeniden Başlatın.

      Sil
  6. Merhaba ben oynarken büro baskını için lester in yanına gıttıgımde vıdeoda donuyor ve çalışmayı durdurdu hatası verıyor çözüm nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun corsan mı yoksa orjinal mi acaba ?

      Sil
  7. Burdada hata aldım bakarsan bi Pc 64 Bit. : http://i.hizliresim.com/d3Oymp.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar özelliklerinizi yollarmısınız acaba ?

      Sil
  8. Merhaba ben yeni bir sistem kurdum Window10 steam ile GTA V i indirdim. Lucnher çıkıyor çalışıyor hesabıma giriyor ancak oyun açılmıyor ve safe mode ve rerty seçenekleri geliyor ikiside tepki veremiyor sorun nedir acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu doğru ve eksiksiz kurduğunuzdan emin olun size çözüm yöntemi sunmam için bir sorum olacak oyununuz korsan mı yoksa orjinal mi ona göre çözüm yöntemi önereceğim..

      Sil
    2. Evet aynı sorun bende de var win8 de çalısıyordu hatta tekrar çalışsın diye win10 dan 8 e aldım yine aynı hata devam etmekte önceden oynuyordum oyun orjinaldr yardımlarınızı bekliyorum

      Sil
  9. bende her sey iyi ilk oynadim ultrada sıkıntı yok ama arada araba kontrolu sapitiyor lutfen cevap yazin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sapitiyor derken biraz daha detaylandırarak anlatırmısınız.

      Sil
  10. Merhaba bendekin sorun da su single playerde bisey yok sorunsuz oynuyorun ama online ye gecince 3 tane bildirim sesi geliyor oyundan atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hata kodu vb. uyarı gelmiyor mu tepkisiz mi ?

      Sil
  11. merhaba ben online a girdiğim zaman herhangi bir serverda 3-4 dk sonra herkes left oluyor nedeni nedir

    YanıtlaSil
  12. Ben kurulum yaparken err_fil_pack_3 hatası ile karşılaşıyorum ne yapmam lazım acil yardım edebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  13. Gta V zlib hatası alıyorum bu hata için yardım lazım.

    YanıtlaSil
  14. Gta v Server Lost hatasi alıyorum bu sorunu ne denediysem halledemedim yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. GTA V exited unexpectedly hatası almaktayım çözümü var mıdır acaba ?

    YanıtlaSil
  16. merhaba team failed to initialize please exit and try again gta 5 bu sorunun couzmu bır turlu bulamadım neden acaba

    YanıtlaSil
  17. Server lost hatası alıyorum vpn filan işe yaramıyor çözümünü bilen var mı ?

    YanıtlaSil
  18. Online'ye bastığımda (PC) Yükleniyor bir süre.Ardından ''Return to Grand Theft Auto V'' hatası geliyor ve Story Mode'a atıyor.Mod kullandım para attım fakat kimseye belli edicek şekilde değil ve sadece 4M para aldım.0 Hataydı sonra beni Public servera attı. Çıkıp giriyim dedim zank diye kaldım böyle.Sol yanımdan kurşun yemişe döndüm. Acilen cevap verirseniz sevinirim. İyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online'ye girmek için ne yapmalıyım?

      Sil
    2. merhabalar efendim benide bu arkadaş gibi hemen hemen oyle oluyor türkçe yama yükledim oyun klasorune online girken gta 5 oyununa geri dön hatasi aliyorum acill yardım edermisiniz lütfen çözüm ???

      Sil
  19. İyi günler benim sorunum map edition la alakali ----
    Map edition bende çalışıyor ama settings ayarlarında oynama yapamıyorum. Değiştirmek için yön Okların bastığım da map edition sayfası gidiyor(solda duran mavi renkli,üzerinde map edition yazanlar), oyunu yeniden açana kadar F7 tuşuyla tekrar çağırakıyorum ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba
    Oyun sık sık donuyor ya da kapanıyor. Son güncelleme yüklü. Sizce bunun çözümü nedir?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. gta 5 tofaş yaması yapıyorum yamayı yapıp çıktıktan sonra oyuna giriyorum eski dosyalarını geri yüklemeye başlıyor bu da biraz zaman alıyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  22. mrh bızde gta 5 intyernetten satın aldık 1ay boyunca sorunsuz oynadık yalnız 1 kac gundur oyun açılmıyor geç açılıyor açıldıktan sonrada oyunu satın al yazıyor ne yapabılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu Rockstar Games , Steam Gibi Sitelerdenmi Aldınız Yoksa PlatiGibi Sitelerdenmi Aldınız? Plati gibi ise çalıntı hesap satıyorlar.

      Sil
  23. lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  24. oyunun setubu sürekli %0 yardım

    YanıtlaSil
  25. Oyun acilirken input not support diyor lutfen yardimci olun

    YanıtlaSil
  26. merhabalar bende online güzel bir şekilde giriyor ama hiç kimse yok arkadaşıma da katıla basında faild the sesion falan birşeyler diyor ne olur yardım edin

    YanıtlaSil
  27. Oyuna girince story mode da saatlerce bekliyor fakat açılmıyor harhangi bir hatada vermiyor lüftfen yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  28. cd li orjinal aldım son sürüme geçemiyorum ekranda şu yazıyor The Social Clun failed to load due to an incomplete installation (code 16). Please exit the game and re-install the latest version of te Social Club : https://support.rockstargames.com/hc/articles/204075496

    YanıtlaSil
  29. cd li orjinal aldım son sürüme geçemiyorum ekranda şu yazıyor The Social Clun failed to load due to an incomplete installation (code 16). Please exit the game and re-install the latest version of te Social Club : https://support.rockstargames.com/hc/articles/204075496

    YanıtlaSil
  30. Steam failed to initialize. Please exit and try again
    Hatası alıyorum oyun orjinal ve steamdan aldım ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  31. Merhaba ben hatalı dosyaları sildim tekrar yüklemeye koyuldum fakat bağlantı hatasını tekrar alıyorum code olarak bunu nasıl çözebilirim? google dns ayarlarını değiştirip otomatik yaptım yine olmadı yardımcı olabılırsenız sevınırım?

    YanıtlaSil
  32. ABİ OYNuna tıklıyom bişey olmuyo

    YanıtlaSil
  33. kardes bende story mod a girerken bu hatayi veriyor ne yapicam bilmiyorum APPCRASH

    YanıtlaSil
  34. kardes bende story mod a girerken bu hatayi veriyor ne yapicam bilmiyorum APPCRASH

    YanıtlaSil
  35. 500GB lik bir ps3 üm var oyunu indirirken 910-920 arasında takılı kalıyor cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. format at ps3 e ya da guncellemeleri yapmadiysan onu yap.

      Sil
  36. benim sorunum daha farklı social club loading ekranı saniye olarak 0:57 de kaldığı gibi kalıyo uzun süre açık bırakmayı denedim çok uzun süre araştırdım ama bi yardım bulamadım varsa bi çözümü lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  37. Kardesim Unable To initialize Dirext 9 device hatası alıyorum yardım etsen çok iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DirectX 10 Veya 11 indirip kurun. Sorununuz Düzelecektir.

      Sil
  38. gta 5 i indirdim oyuna girdim az oynadım ondan sonra kapattıktan sonra hiç bir şekilde oyunun dosyasını silmememe rağmen social clubte 18 gb inmis 55 gb toplam inecek şekilde yeniden kuruyor(64 gb zaten kurmustum ama bu sorun oldu diskte büyüklüğü kadar dolu) LÜTFEN ACİL ÇÖZÜM!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  39. admin ben 4.3 gb lk bir uptade indirdim ama uptadeye girdiğimde 350.2 olarak sürüm aynı kalıyor yardım

    YanıtlaSil
  40. merhabalar arkadaşlar onceden stemden aldıgım oyun kurup oynayıp bitirdigim oyunu bugunlerde tekrar kurdum ve ne hatası alıyım social club hatası ve aradım hiç bir çözüm bulamadım bilen biri varsa yardımcı olsun

    hata şöyle linkten bakabilirsiniz. http://i.hizliresim.com/PMNmpN.png

    YanıtlaSil
  41. Arkadaşlar oyunu ps4 üzerinden oynuyorum ve oyun bitti şuan kıyafet araba falan alıyorum nedense hep franklinden başlıyor ve o aldığım şeyler gidiyor lütfen yardım.

    YanıtlaSil
  42. Ben Social Club a girdiğim zamn jobsdan map seçince adamın yaptığı sonn map suerekli geliyo nedeni nedir

    YanıtlaSil
  43. Ben Social Club a girdiğim zamn jobsdan map seçince adamın yaptığı sonn map suerekli geliyo nedeni nedir

    YanıtlaSil
  44. Ben oyunun ilerleyen bolumlerini silmek için ugrasiken oyunun kurulumunuda sildim cd takiyom 8000 kusrlu bir islem yapiyor 7024 geliyor son 1000 gb yuklemiyor netmi lazim anlamadim acil yardim edin lutfen

    YanıtlaSil
  45. arkadaşlar bende gta 5 orijinal var 1 haftadır online oynuyordum bugün online a girerken bir anda offline a düşüyor oyun hiçbir şekilde online giremez oldum lütfen bir çözüm varsa yardımcı olabirmisiniz.
    not: gta 5 pc sürümüdür.

    YanıtlaSil
  46. arkadaşlar gta5 açılıyo ama resimlerde kalıyo bazende açılıyo sistem minimumu destekliyo ilk başlarda açılıyodu sonra ne oldu biliyorum açılmamaya başladı bazen açılıyo oda binde bir yardım edin nolur oyun orjinal değildir

    YanıtlaSil
  47. Oyunu indirdim crack falan herşeyi yaptım oyunu açtığımda loading story modede kalıyor resimler geçiyor fakat ne kadar beklesemde açılmadı bi yardım eder misniz ?
    Not:Bu arada oyun orijinal değil.

    YanıtlaSil
  48. Oyunu İndirdim Ama En Sonda Error Code_6 Hatası Veriyo
    VE
    Finish e Basınca social clup hatası veriyo
    LÜTFEN YARDIM EDİNNN...

    YanıtlaSil
  49. Oyunu İndirdim Ama En Sonda Error Code_6 Hatası Veriyo
    VE
    Finish e Basınca social clup hatası veriyo
    LÜTFEN YARDIM EDİNNN...

    YanıtlaSil
  50. selamün aleyküm cümleten geta v karaşimşek yaması kurdum oyunu başlatıtorum açılırken sayfa donuyor maus a tıkladığımda oyun kapanıyor yardım ede bilirmisiniz çözümü nedir?

    YanıtlaSil
  51. Selam benim hatam setupu çalıştırdıktan bi zaman sonra gta 5 setupu.exe çalışmayı.durdu hatası alıyorum lütfen yardım !!!!

    YanıtlaSil
  52. Merhabalar acill yardım lütfen gta 5 indirdim setup crack vb herşeyi yaptım fakat oyuna tıklayınca (0xc00000ba) hatasını alıyorum lütfen yardım şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  53. Merhaba...Ben orijinal GTA V sahibiyim...Oyunu oynuyordum fakat 27.05.2016 tarihinde 54 mb lı bir güncelleme geldi...GTAV Launcher'e giriyorum...Güncellemeleyi İndiriyor...Güncelleme bittiği andan Grand Theft Auto V Launcher çalışmayı durdurdu diyor...Ne yaptıysam çözemedim...Yardımcı olursanız çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  54. merhaba
    steam failed to initialize please exit and try again gta 5

    YanıtlaSil
  55. merhaba
    steam failed to initialize please exit and try again gta 5

    YanıtlaSil
  56. Selamun Aleyküm steam failed to initialize please exit and try again gta 5

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatasını veriyor bi bilginiz varmı ?

      Sil
  57. gta 5 setup tooldaki nereye kurcağımızı seçtikten sonra bidahaki aşamada failed to load grand theft auto v please try again from the start menu shortcut hatası veriyor lütfen acil çözüm gta 5 adlım oynayamıyorum

    YanıtlaSil
  58. Öncelikle kolay gelsin işinizde iyisiniz çok şükür bazı sitelere yazdım hiç biri yanıt bile vermediler. Şimdi benim sorunum ps3 kulanıcısıyım gt5 eskiden oynuyordum aradan biraz zaman geçti oynamadım sonra taktığımda öncelikle oyun içinde takılmalar oluyordu bir süre sonra hiç acılmadı oyunun bütün dosyalarını silip tekrar cd yi takıp yüklemek istediğim de story lodingde yarı kadar gelip takılıyor lütfen bu sorunu bana anlatırmısınız eminim sizden başkası yardımı olmayacaktır bana şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  59. Selamın aleyküm abiler arkadaşlar benim gtanın sorunu var diyorki launcher calışmayı durdurdu diyor sonra . BİR SORUN,PROGRAMIN DÜZGÜN ÇALIŞMAYI DURDURNASINA NEDEN OLDU DİYOR BU SORUNU NASIL ÇÖZEBİLİRİM YARDIMCI OLUN ??

    YanıtlaSil
  60. Ben gta 5 indirdim code 16 hatası veriyor ne yapmalıyım ? acill

    YanıtlaSil
  61. Merhabalar benim sorunum oyuna mod kurdum araba modu modu silince oyun açılmıyor fakat kurunca tekrar açılıyor add on yaparak online girmeye korkuyorum bunu nasil cozebilirim

    YanıtlaSil
  62. launchera girdiğimde code 16 hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  63. tofaş mod yükledim ama mod çalışmadı ertesi gün oyuna girdiğimde adam haraket etmedi klavye ve fare oyunda çalışmadı ama haritayı açtığım zaman çalışmaya başladı haritayı kapattığımda tekrar çalışmadı nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  64. gta5 err gfx d3d init hatası veriyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  65. Oyunu açmaya çalışırken; CODE 205 HATASI (galiba güncelleme hatası) alıyor, bir türlü çözüm bulamıyoruz.

    YanıtlaSil
  66. GTA V Oyunu aldım CD^den Notebook Win 10 64bit sistemine yükledim. Oyunu açmaya çalışırken; CODE 205 HATASI (galiba güncelleme hatası) alıyor, saatlerce bekliyor, defalarca deniyor bir türlü çözüm bulamıyoruz.
    Yardım bekliyoruz

    YanıtlaSil
  67. GTA 5 İM ORJİNAL STEAM DAN ALDIM Benim 2 adet sorunum var. Bunlardan ilki: GTA 5 i alt + tab ile aşşağıya alıp geri oyuna döndüğümde ve oyun ayarlarından çözünürlülük gibi bir ayarı değiştirdiğimde oyunun ekranı küçülüyor. Yani sağ, sol, aşşağı ve yukarıda 5-6 cm lik bir siyahlık var bir a4 kağıdını 2 ye katlayıp ekrana koymuş gibi duruyor.

    2. sorunum steam üzerinden oyuna girerken "Steam failed to initialize. Please exit and try again" diye bir hata veriyor steamı kapatıp yeniden açınca düzeliyor ama birdahaki denememde yeniden aynı problemle karşılaşıyorum

    YanıtlaSil
  68. gta 5 araba ekledikten sonra oyun açılmıyor sorunu

    YanıtlaSil
  69. gta 5 steam failed to initialize hatasını veriyor

    YanıtlaSil
  70. steam failed to initialize. please exit and try again sorunu çözüm ülütfen

    YanıtlaSil
  71. merhaba gta v online oynuyorum trevor ın verdiği bir görevde mavi gps rotası oluştu göreve gidiyorum yaklaşık olarak bir saat bekledim ve yaklaşık bir haftadır deniyorum fakat ne göreve giriyor nede gps rotası kalkkıyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  72. merhaba ben korsan gta5 aldım key le güncelledim onlineye giremiyorum bana Return hatası veriyor neden acaba ?

    YanıtlaSil
  73. mrhb gta5 online girmek istedigim zaman gta5 e geri dönün yazıyor türkce yamayı uygulamadan önce çalsıyordu....

    YanıtlaSil
  74. merhabalar hocam yaklaşık 3 gündür online oyuna giremiyorum yükleme ekranında bekleyip duruyorum sabaha kadar beklesem de açılmıyor dns değiştirdim her şeyi yaptım ama bir türlü sorunu bulamadım yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  75. ( please run grand theft auto v using playGTAV.exe ) bu şekilde hata alıyorum acil cvp verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  76. Oyuna bastığım zaman
    ''SteamInternal?ContexInit yordam giriş noktası , steam_api64.dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı''
    Hatası alıyorum lütfen en kısa zamanda yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun bendede var sorunu çözebildinizmi

      Sil
  77. D3D INIT hatası ve hala çözümü yok sinir bozucu aşırı derecede

    YanıtlaSil
  78. aynı hata bende de var ve çözümünü bulamadım hala çözdüysel paylaş bende çozeyim iyi gunler :D

    YanıtlaSil
  79. hocam ben oyunu aldım steam den shark karda aldım ONLİNE GİRİYORUM WELCOME YAZIYOR HESABINIZ ASKIYA ALDINDI YAZIYOR AMA HACK FALAN YOK ONLİNE HİC GİRMEDİM BİLE

    YanıtlaSil
  80. gta 5 de steamınternational_contextlnit hatası alıyorum lütfen yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  81. gta 5 de steamınternational_contextlnit hatası alıyorum lütfen yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  82. gta 5 de steamınternational_contextlnit hatası alıyorum lütfen yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  83. GTA5 girdiğimde bu hatayı veriyor oyun orjinal ve steamden aldım yardımcı olabilecek varmı ??https://hizliresim.com/BLzlpg

    YanıtlaSil
  84. Ben GTAVLauncher.exe dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı diyor

    YanıtlaSil
  85. Ben GTAVLauncher.exe dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı diyor

    YanıtlaSil
  86. Kardeşim öncelikle bir sorum olacak ben gta yı arkadaşımdan harici disk ile aldım ve sorunsuz bilgisayarıma attım ama oyuna tıkladığımda tekrar indirme yapıyor sebebi nedir ? Hesabımda varr .

    YanıtlaSil
  87. launcher exe dinamik bağlantı kitaplıgında bulunamadı

    YanıtlaSil
  88. Merhabalar ben GTA5 i ps3 te oynadim. Oynadigim cihazi elden cikardim ve baska bir ps3 aldim. oyuna giris yaptim fakat satin almis oldugum daireye giris yapamiyorum oyun donuyor. Garaja girmeye calisiyorum adam iceri giriyor ve oyun donuyor. Yardimci olursaniz sevinirim tesekkurler

    YanıtlaSil
  89. Arkadaşlar ben ps3 slim kullanıyorum gta 5 de trevor un liman görevinde(scouting in port) eve gidiyoruz trevor planı çiziyor sonra planda trevor ile birlikte görünmez oluyor ve görev tamamlanamıyor. Lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  90. Alt tab yapınca oyun çöküyor ve pause yapınca mouse laglı çalışıyor. çözümü bilen var mı?

    YanıtlaSil
  91. Gta5 ps3 oynuyorum trevor liman görevinin sonunda harita çıkmıyor ve trevor görünmez oluyor bunun sebebi nedir acaba yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  92. bende başlatma işlemi sırasında bir hata oluştu 8001000f hatası veriyo birde ps3 ten oynuyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder